کاهش آمار جرائم نیرو‌های مسلح در زنجان 

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان زنجان گفت: آمار جرائم نیرو‌های مسلح در سال‌های اخیر در زنجان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، غفران نیا رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان بابیان اینکه مجموعه انتظامی دادگستری به جرائم نیرو‌های مسلح از صفر تا ۱۰۰ رسیدگی می‌کند،گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و این خدمت مایه افتخار برای ما است.

او با اشاره به اینکه برای حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح این مجموعه فعال است تا مجازات منجر به سرافکندگی نشود چرا که این افراد بازگشت به نظام دارند، افزود: متخلف باید تنبیه شود، اما نباید به نحوی باشد که ضمن تنبیه به آگاهی و درک بیشتر منجر شود.

غفران نیا ادامه داد: بحث‌های پیشگیری برای نیرو‌های ارتش، سپاه، نیرو‌های دفاعی مورد توجه است و با برپایی کلاس‌های پیوسته قانون به افراد توضیح داده شود.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح استان زنجان  با بیان اینکه آمار جرائم نیرو‌های مسلح طی سال‌های اخیر در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: جرائم ویژه نیرو‌های نظامی از جمله فرار از خدمت، ترک پست، لغو دستور می‌باشد و جرائم عام نیرو‌های مسلح در حین خدمت نیز رسیدگی می‌شود.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح شامل سپاه، بسیج، ارتش، نیرو‌های انتظامی، سربازان، کارکنان اطلاعات و یگان حفاظت ادارات می‌شود، افزود: تمام تلاش ما پیش‌بینی جرائم جایگزین حبس بوده و خوشبختانه جمعیت زندانیان نیرو‌های مسلح بسیار کم است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.